.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابر و باران مهمان آسمان مازندران
آسمان مازندران ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش ‌یابی هواشناسی، آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش باران ،کاهش دما ،وزش باد و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

وی افزود: آسمان استان در روز اربعین نیز ابری همراه با بارش باران ،کاهش قابل ملاحظه دما ،وزش باد و بارش برف در ارتفاعات همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران گفت: با نفوذ سامانه بارشی به استان از امروز تا دوشنبه ، شاهد بارش باران ، وزش باد نسبتا شدید و کاهش 10 درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف و 15 درجه ای در ارتفاعات هستید .

احمد اسدی با بیان اینکه در مدت فعالیت این سامانه دمای هوای استان به تدریج سردتر می شود افزود : کاهش دما ، بارش برف در ارتفاعات استان را نیز به همراه دارد .

معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران بیشینه و کمینه دمای امروز مرکز استان را در 24 ساعت گذشته به ترتیب 11 و 5 درجه سلسیوس اعلام کرد.

وی با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئن در مسیرها تردد و صیادان نیز به علت طوفانی بودن دریا از فعالیت در دریا خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.